متن آهنگ مجید رضوی پنج صبح
نوشته شده توسط : حسین

« من تو ی اتاق تاریک و باز بارون بارید »

« اتاق بغلیه تویی به هر دلیل در میزنم »

 « میگی کاری داری »

 « من عاشقت شدم و تو منو می شناسی »

« و حتی حسودی می کنم به اون دور دیوار »

« دارم روانی میشم شدم ی بیمار »

« هی پشت هم خودمو می بازم »

« تو خیالم هر شب دارم موها تو می بافم »

« یکی همین دور رو وراست عاشقاته ای دل ای دل »

« پس لااقل ی بار بگو می خوای بدی کی بهم دل »

« یکی همین دور رو وراست عاشقاته ای دل ای دل »

« پس لااقل ی بار بگو می خوای بدی کی بهم دل »

« کارم به کجا رسیده »

« دیگه نمی خوای هیچ کی منو ببینه »

« اینا همه از دوری و درد توئه »

« ولی تو خوابی من بیدار الانم پنج صبحه »

« یکی همین دور رو وراست عاشقاته ای دل ای دل »

« پس لااقل ی بار بگو می خوای بدی کی بهم دل »

« یکی همین دور رو وراست عاشقاته ای دل ای دل »

« پس لااقل ی بار بگو می خوای بدی کی بهم دل »

« الان پنج صبحه »





:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: